Умови продажу товару фізичним особам

1. Загальні положення

1.1. Сайт адмініструється ТОВ "Востокнафтопродукт".

1.2. Замовляючи Товари через інтернет-магазин, Клієнт погоджується з Умовами продажу товарів (далі - Умови), викладеними нижче.

1.3. Ці Умови, за винятком пункту 3.8 «Попереднє замовлення», а також інформація про Товар, представлений на Сайті, є публічною офертою відповідно до ст. 641 ЦК України.

1.4. До відносин між Клієнтом та Продавцем застосовуються положення ЦК України про роздрібну купівлю-продаж ст. 698, а також Закон України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 № 1023-12 та інші правові акти, ухвалені відповідно до них.

1.5. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв'язку з чим Клієнт зобов'язується регулярно відстежувати зміни в Умовах, розміщених у розділі "Оплата".

1.6. Клієнт погоджується з Умовами, натиснувши кнопку "Підтвердити замовлення" на останньому етапі оформлення Замовлення на Сайті або шляхом надання згоди оператору при оформленні Замовлення по телефону. Вчинення зазначених дій є фактом, що підтверджує укладання договору між Клієнтом та Продавцем.

1.7. Умови продажу містять пункти з активними посиланнями на конкретні тематичні розділи з більш детальною інформацією, які є невід'ємною частиною Умов продажу. Спосіб забезпечення доступу до тих або інших частин цих Умов через активні гіперпосилання є загальноприйнятим способом розміщення інформації в мережі Інтернет. 

1.8. У разі проведення стимулюючих заходів - акцій, в умовах акцій, що розміщуються на Сайті, можуть бути встановлені спеціальні положення, що регулюють порядок оформлення замовлення та повернення товару. При цьому умови акцій є невід'ємною частиною цих Умов продажу та підлягають застосуванню для осіб, які беруть участь в акціях.

Оформлення акційного Замовлення та/або виконання інших умов участі в акції означає згоду Клієнта з умовами відповідної акції.

2. Реєстрація на Сайті

2.1. Для оформлення Замовлення Клієнту доступна реєстрація на Сайті.

2.2. Продавець не несе відповідальності за точність та правильність інформації, що надається Клієнтом під час реєстрації.

2.3. Клієнт зобов'язується не повідомляти третім особам логін та пароль, зазначені під час реєстрації. У разі виникнення у Клієнта підозр щодо безпеки його логіну та паролю або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Клієнт зобов'язується негайно повідомити про це Продавця, надіславши електронний лист на адресу shop@drom.com.ua

2.4. Реєструючись на Сайті, Клієнт погоджується з отриманням повідомлень сервісного характеру, що надсилаються на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації, та/або за допомогою смс-повідомлень та/або push-повідомлень та/або за допомогою додатків та/або месенджерів для смартфонів на номер телефону, вказаний Клієнтом при реєстрації та/або оформленні замовлення, про стан замовлення, товари в кошику Клієнта та/або доданих Клієнтом в "Вибране", а також прохання Продавця залишити відгук про придбаний Товар. Відмова Клієнта від отримання зазначених повідомлень неможлива з технічних причин.

3. Оформлення та термін виконання Замовлення

3.1. Замовлення Клієнта може бути оформлено такими способами: прийнято по телефону або оформлено Клієнтом самостійно на Сайті. Подробиці оформлення замовлення описані тут. 

3.2. При оформленні Замовлення Клієнт повинен зазначити таку інформацію:

П.І.Б. Клієнта або Одержувача Замовлення;

Адреса доставки Замовлення;

Контактний телефон.

3.3. Після оформлення Замовлення зі способом оплати «Готівкою при отриманні» або «Карткою на сайті» або при повній оплаті Замовлення з рахунку Користувача Клієнту може бути надана інформація про очікувану дату доставки Замовлення. Ця дата означає термін, на який Служба доставки буде готова вручити Замовлення Клієнту. Вказана дата залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця, часу, необхідного на обробку Замовлення та строків доставки Відправлення обраної під час оформлення Замовлення Службою доставки. Докладніше про обробку Замовлення та дії Клієнта з оформленим Замовленням див. тут. Після надходження коштів до Продавця у строки, зазначені у п. 5.4. цих Умов, на запит Клієнта надається інформація про очікувану дату доставки Замовлення.

3.4. Якщо Клієнтом оформлено Замовлення на Товар у кількості, що перевищує 20 одиниць одного найменування Товару, та якщо на складі у Продавця відсутня необхідна кількість замовленого Товару, Продавець інформує про це Клієнта за допомогою направлення електронного повідомлення або телефонного дзвінка. Повідомлення надсилається за електронною адресою, вказаною при реєстрації Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 14 днів Продавець залишає за собою право анулювати цей Товар із Замовлення.

3.4.1. Продавець має право анулювати Замовлення Клієнта, що містять Товари, від яких Клієнт відмовився раніше 2 і більше разів, вказавши причини, не пов'язані з наявністю недоліків у цих Товарах.

3.4.2. Продавець має право відмовити у укладенні договору та оформленні Замовлення, якщо у Клієнта вже оформлені та не отримані інші раніше оформлені Замовлення на загальну суму 5 тисяч гривень та вище.

3.4.3. Продавець має право анулювати та/або відмовити в оформленні Замовлення, на товари в якому встановлено мінімальну кількість та/або мінімальну суму замовлення за критеріями Продавця.

3.5. Інформація про наявність Товару на складі Продавця вказується на Сайті на сторінці Товару. Кінцеві терміни отримання Замовлення Клієнтом залежать від адреси та регіону доставки, роботи конкретної Служби доставки та безпосередньо не залежать від Продавця.

3.6. Усі інформаційні матеріали про Товари, представлені на Сайті, носять довідковий характер і не можуть повною мірою передавати відсутність Товару у постачальника цього Товару, ненадходження Товарів на склад т.п.), Продавець зобов'язаний негайно повідомити Клієнта про це шляхом направлення електронного повідомлення на електронну адресу, вказану при реєстрації на Сайті, а Клієнт - відмовитися від договору купівлі-продажу або погодити нові умови доставки Товарів шляхом оформлення нового Замовлення, якщо Товар є у продажу. Якщо ціна Товару суттєво збільшилася на момент оформлення нового Замовлення, перед оформленням Клієнту необхідно зв'язатися зі Службою роботи з клієнтами за адресою shop@drom.com.ua. Неоформлення нового Замовлення на Товар протягом 10 календарних днів з моменту ануляції Замовлення вважається відмовою Клієнта від договору купівлі-продажу Товарів, щодо яких виконання стало неможливим.

3.7. Ануляція Замовлення чи Товару

3.7.1. При ануляції передоплаченого Замовлення або Товару вартість анульованих передоплачених Товарів відображається на Користувальницькому рахунку Клієнта. Ці кошти можуть бути використані Клієнтом для оплати нових Замовлень або на вимогу Клієнта повернені Продавцем Клієнту відповідно до правил пункту 6.3. цих Умов. Якщо Замовлення було передплачено з використанням банківської картки, грошові кошти повертаються на банківську картку, з якої робилася оплата Замовлення.

3.7.2. Продавець має право анулювати Замовлення за наявності підозр у тому, що дані клієнта були неправомірно використані третіми особами, у тому числі для оплати Замовлення з Користувальницького або Бального рахунку Клієнта. У разі ануляції Замовлення на цю підставу, Клієнту необхідно звернутися до Продавця за адресою shop@drom.com.ua та на його запит надати дані, що ідентифікують Клієнта.

3.7.3. Продавець має право анулювати Замовлення в інших випадках, встановлених цими Умовами.

3.8. Попереднє замовлення (Предзамовлення)

3.8.1. Продавцем на Сайті можуть бути запропоновані до оформлення попередніх замовлень Товари, які ще не надійшли у продаж та не перебувають на складі Продавця, ціна та строк надходження у продаж яких є попередніми. Такі пропозиції не є офертою. Зазначені Товари оформляються в окреме попереднє замовлення (далі – Передзамовлення). Оформлення Замовлення не тягне за собою виникнення у Продавця обов'язку передати Товар за попередньою ціною.

3.8.2. Термін надходження у продаж товару в Замовленні Щодо Товару, який доступний для оформлення Замовлення, на Сайті вказується запланований термін надходження Товару у продаж, який може бути змінений на підставі інформації від виробника або постачальника цього Товару. У разі зміни терміну надходження Товару у продаж Клієнту надсилається повідомлення на електронну адресу, вказану ним при реєстрації на Сайті.

3.8.3. Ціна на товар в Замовленні

3.8.3.1. Вказана на Сайті ціна на Товар, доступний для Замовлення, не є остаточною. У разі зміни ціни виробником або постачальником Продавця, Продавець має право змінити ціну, у тому числі у вже оформлених Замовленнях.

3.8.3.2. У разі зміни ціни на Товар у Замовленні Клієнту за електронною адресою, вказаною при реєстрації на Сайті, надсилається пропозиція придбати Товар за новою ціною. Також відомості про нову ціну на Товар відображаються в Особистому кабінеті Клієнта у розділі «Замовлення». Вказана пропозиція є офертою. Клієнт має право погодитися з умовами Замовлення на Товар за новою ціною або відмовитися від оформлення Замовлення шляхом натискання кнопки в Особистому кабінеті в розділі «Замовлення»: «Погодитись» або «Анулювати попереднє замовлення». Вказані дії можуть бути здійснені при зверненні Клієнта до Служби роботи з клієнтами Продавця.

3.8.3.3. У разі згоди Клієнта з новою ціною Товару Замовлення переходить в обробку і Клієнт інформується про очікувану дату передачі Замовлення до служби доставки. З цього моменту на Замовлення поширюються Умови продажу товарів в Інтернет-магазині Drom.com.ua для фізичних осіб, встановлені для звичайних Замовлень.

3.8.3.4. Якщо Клієнт не підтверджує свою згоду з новою ціною Товару протягом 5 (п'яти) календарних днів у порядку, встановленому п.3.8.3.2. Умов, це вважається відмовою клієнта від оформлення Замовлення, і Замовлення автоматично анулюється.

4. Доставка

4.1. Способи доставки Товарів наведені на Сайті. Узгодженим способом доставки вважається спосіб, обраний Клієнтом із доступних способів доставки при оформленні Замовлення.

4.2. Продавець докладе всіх зусиль для дотримання термінів доставки, зазначених на Сайті, проте затримки в доставці можливі через непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.

4.3. Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Клієнта з моменту передачі йому Замовлення та проставлення одержувачем Замовлення підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення. У разі недоставки Замовлення Продавець відшкодовує Клієнту вартість, що надається Клієнтом Замовлення та доставки після отримання підтвердження втрати Замовлення від Служби доставки. 

4.4. Вартість доставки кожного Замовлення розраховується індивідуально, виходячи з його ваги, регіону та способу доставки, а іноді й форми оплати та вказується на останньому етапі оформлення Замовлення на Сайті.

4.5. При доставці Замовлення вручається Клієнту або особі, зазначеній як Одержувач Замовлення. У разі неможливості отримання Замовлення, оформленого за готівку, зазначеними вище особами, Замовлення вручається особі, готовій надати відомості про Замовлення (номер відправлення та/або ПІБ Одержувача), а також сплатити вартість Замовлення в повному обсязі особі, яка здійснює доставку Замовлення.

>

4.6. Щоб уникнути випадків шахрайства, а також для виконання взятих на себе пункту 4.5. Умов зобов'язань при врученні передплаченого Замовлення особа, яка здійснює доставку Замовлення, має право зажадати документ, що засвідчує особу Одержувача. Продавець гарантує конфіденційність та захист персональної інформації Одержувача (п.9.).

4.7. При передачі Замовлення Клієнт у присутності особи, яка здійснює доставку Замовлення, повинен перевірити зовнішній вигляд та упаковку Замовлення, кількість Товарів у Замовленні, зовнішній вигляд та упаковку Товарів, комплектність, асортимент, за винятком випадків отримання Замовлення через автоматизовані термінали видачі Замовлень.

4.8. Терміни, відведені Продавцем для отримання Замовлення Клієнтом, обмежені та вказуються при оформленні Замовлення на етапі вибору відповідного способу доставки. Додаткову інформацію можна знайти в розділі Доставка. 

4.10. Неотримання Замовлення у зазначені у п. 4.8 Умов терміни вважається відмовою Клієнта від договору купівлі-продажу та є підставою для анулювання Замовлення Продавцем. Якщо неотримане Замовлення було передплачено, кошти повертаються Клієнту у порядку, передбаченому п. 3.8.3 Умов.

5. Оплата товару

5.1. Ціна товару вказується на Сайті. У разі неправильної вказівки ціни замовленого Клієнтом Товару Продавець при першій нагоді інформує про це Клієнта для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення. При неможливості зв'язатися з Клієнтом, цей Замовлення вважається анульованим. Якщо Замовлення було оплачено, Продавець повертає Клієнту сплачену за Замовлення суму на банківську картку, з якої було здійснено платіж, або шляхом її відображення на Користувальницькому рахунку Клієнта, якщо Товар був передплачений іншими способами. 

5.2. Ціна Товару, вказана на Сайті, може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. Ціна Товару діє на момент натискання кнопки "Підтвердити замовлення" на останньому етапі оформлення Замовлення. При цьому ціна на замовлений Клієнтом Товар не підлягає зміні.

5.3. Способи оплати Товару вказано на Сайті у розділі Способи оплати. Узгодженим способом оплати вважається спосіб, обраний Клієнтом із доступних способів оплати при оформленні Замовлення.

5.4. При передоплаті Товарів Замовлення приймається в обробку лише після зарахування коштів Клієнта на розрахунковий рахунок Продавця. При цьому Товар під Замовлення резервується терміном 12 календарних годин з моменту оформлення Замовлення (крім Замов зі способами оплати поштовий або банківський переказ). Після закінчення зазначеного терміну резервування скасовується і Продавець не може гарантувати доступність Товару на складі Продавця, внаслідок чого можуть збільшитись термін обробки Замовлення.

5.5. Особливості оплати Товару за допомогою банківських карток

5.5.1. Відповідно до постанови НБ України "Про затвердження Положення про порядок емісії платіжних карток та здійснення операції з їх застосуванням" від 27.08.2001 №367 операції з банківських карток здійснюються власником картки або особою, уповноваженою на підставі довіреності, оформленої відповідно до законодавства.< /p>

5.5.2.При здійсненні оплати Товару за допомогою банківської картки в Пункті видачі замовлень Клієнт повинен пред'явити документ, що засвідчує особу, за винятком випадку оплати незмінною банківською карткою.

5.5.3. Порядок оплати за допомогою банківських карток вказано на Сайті в розділі "Оплата". 

5.5.4. Авторизація операцій з банківських карток здійснюється банком. Якщо банку є підстави вважати, що операція носить шахрайський характер, то банк має право відмовити у здійсненні цієї операції. Шахрайські операції з банківськими картками підпадають під дію статті 190 КК України.

5.5.5. Щоб уникнути випадків різного роду неправомірного використання банківських карток при оплаті, всі Замовлення, оформлені на Сайті та передплачені банківською карткою перевіряються Продавцем. Продавець залишає за собою право без пояснення причин анулювати Замовлення. Вартість замовлення повертається на банківську картку власника.

5.5.6. Прийом та обробка платежів з використанням банківських карток проводиться процесинговим центром ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Продавець не здійснює обробку, у тому числі збирання та зберігання даних банківських карток Клієнтів.

5.6. Продавець має право надавати Клієнту знижки на Товар та встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок та умови нарахування вказані на Сайті та можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

5.7. Продавець має право встановлювати знижки для просування того чи іншого способу оплати або доставки Товару. При цьому Продавець може обмежувати умови дії знижок, обмежувати їх граничний розмір, крім того, знижки не поширюються на Товари за спеціальною ціною. Знижка може надаватися на наступне Замовлення також з метою компенсації можливого збільшення вартості Товару при оформленні нового Замовлення у разі заміни Товару або обміну на аналогічний та в інших випадках, коли відповідно до цих Умов потрібно перерахувати вартість Товару.

5.8. При проведенні маркетингових заходів, що передбачають вкладення будь-яких об'єктів у Замовлення Клієнта, доставка зазначених вкладень здійснюється разом із Замовленням Клієнта. Щоб відмовитись від вкладення, Клієнту необхідно написати листа на адресу shop@drom.com.ua

6. Повернення Товару

6.1. Повернення Товару належної якості.

6.1.1. Клієнт має право змінити рішення про купівлю та відмовитися від замовленого Товару у час до його отримання, а після отримання Товару - протягом 14 днів, за винятком дня передачі Товару Клієнту. Повернення отриманого Товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також (за наявності) документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного Товару. Способи та порядок повернення товару, а також повний перелік товарів, що не підлягають поверненню, дивіться тут

6.1.2. Клієнт не має права відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний Клієнтом, що його набуває.

6.1.3. У разі відмови Клієнта від Товару згідно з п.6.1.1. Умов Продавець повертає йому вартість поверненого Товару, за винятком витрат продавця на доставку від Клієнта поверненого Товару, не пізніше ніж через 10 днів з дати отримання Продавцем письмової заяви Клієнта. Заява визнається поданою у належній формі, якщо вона складена письмово з власноручним підписом Клієнта. Заява Клієнта на повернення передається одночасно з Товаром, від якого Клієнт відмовляється.

6.1.4. Протягом 14 днів з моменту отримання Замовлення, за винятком дня передачі Товару, Клієнт має право обміняти Товар належної якості на аналогічний Товар, якщо зазначений Товар не підійшов Клієнту за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією. Клієнт не має права обміняти Товари належної якості, зазначені у Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну, затвердженому Постановою КМУ від 19.03.1994 № 172.

6.1.5. Обмін Товару здійснюється шляхом повернення Товару Продавцю, подальшої ануляції Замовлення або Товару, потім оформлення нового Замовлення. При цьому ануляція є технічною дією і не має на увазі відмови Продавця від виконання договору. Кошти повертаються Клієнту у порядку, встановленому п. 3.7.1. Якщо ціна Товару збільшилася на момент оформлення нового Замовлення, перед оформленням Клієнту необхідно зв'язатися  із Продавцем за адресою shop@drom.com.ua. Неоформлення нового Замовлення Товар протягом 10 календарних днів з моменту ануляції Замовлення є дією Клієнта, що свідчить про відмову клієнта від наміру здійснити обмін.

6.1.6. Якщо на момент звернення Клієнта аналогічний Товар відсутній у продажу у Продавця, Клієнт має право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу та вимагати повернення сплаченої за вказаний Товар грошової суми. Продавець зобов'язаний повернути сплачену за повернений Товар грошову суму протягом 3 календарних днів з дня отримання поверненого Клієнтом Товару.

6.1.7. Обмін чи повернення Товару належної якості проводиться, якщо зазначений Товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики тощо. При виявленні слідів експлуатації Товару (у тому числі відсутності або слідів переклеювання штрих-коду, порушення пломби тощо), Продавець залишає за собою право відмовити у поверненні грошових коштів на цю підставу.

6.2. Возврат Товара ненадлежащего качества

6.2.1. Клиент может возвратить Товар ненадлежащего качества изготовителю или Продавцу и потребовать возврата уплаченной денежной суммы в течение гарантийного срока, срока годности либо, если такой срок не установлен, в разумный срок, не превышающий два года. Клиент также может потребовать замены Товара ненадлежащего качества либо устранения недостатков. В случае отказа Клиента от договора и предъявления требования о возврате уплаченной за Товар денежной суммы согласно п. 6.2.1. Условий, стоимость Товара подлежит возврату Клиенту в течение 10 дней с момента получения Продавцом письменного заявления Клиента. Заявление признается поданным в надлежащей форме, если оно составлено в письменном виде с собственноручной подписью Клиента. Заявление Клиента на возврат передается одновременно с Товаром, от которого Клиент отказывается. Товар должен быть передан вместе с оригиналами гарантийного талона и заключения сервисного центра (при наличии).

6.2.2. Замена Товара ненадлежащего качества на Товар надлежащего качества осуществляется путем возврата Товара Продавцу, аннуляции Заказа или Товара, затем оформления нового Заказа. При этом аннуляция является техническим действием и не подразумевает отказ Продавца от исполнения договора. Денежные средства возвращаются Клиенту в порядке, установленном п. 3.7.1. Если цена Товара увеличилась на момент оформления нового Заказа, перед оформлением Клиенту необходимо связаться со Службой по работе с клиентами по адресу shop@drom.com.ua Неоформление нового Заказа на Товар в течение 10 календарных дней с момента аннуляции Заказа, является действием Клиента, свидетельствующем об отказе клиента от намерения осуществить замену Товара.

6.3. Повернення коштів

6.3.1. У разі ануляції Замовлення або Товару після його отримання грошові кошти підлягають поверненню, при цьому спосіб повернення визначається залежно від способу, використаного Клієнтом при оплаті Товару.

6.3.2. Повернення коштів здійснюється Продавцем одним із наступних способів:

а) готівкою за місцем знаходження Продавця – лише у разі оплати готівкою;

б) поштовим переказом або банківським переказом за реквізитами, зазначеними Клієнтом у заяві;

в) на банківську картку, з якої здійснювалася оплата – у разі оплати банківською карткою;

д) на Користувальницький рахунок (для оплати інших Товарів, у тому числі аналогічних) – за будь-якого способу оплати, за винятком оплати банківською карткою або з використанням Споживчого кредиту;

е) на розрахунковий рахунок клієнта в Банку, що надає кредит, - у разі оплати Товару з використанням Споживчого кредиту.

6.3.3. У разі ануляції Замовлення або Товару до моменту його отримання, передоплачені кошти автоматично повертаються на рахунок Користувача Клієнта. Для Замовлень та Товарів, оплачених банківською карткою, автоматично буде оформлено повернення на картку, з якої робилася оплата. Для Замовлень та Товарів, оплачених з використанням Споживчого кредиту, автоматично буде оформлено. повернення на розрахунковий рахунок клієнта у Банку, що надає кредит.

6.3.4. Для повернення коштів, що надійшли на Користувальницький рахунок за анульований Замовлення, Клієнт надсилає лист за адресою shop@drom.com.ua із зазначенням відповідних даних: ПІБ одержувача, повні реквізити банківського рахунку або поштова адреса. До моменту надходження від Клієнта необхідної для повернення інформації грошові кошти будуть знаходитися на Користувальному рахунку, і їх також можна використовувати для оплати наступних Замовлень.

6.3.5. Кошти, що надійшли на Користувальницький рахунок Клієнта при активації подарункових сертифікатів, не підлягають поверненню Клієнту і можуть бути використані тільки для оплати Товарів на Сайті.

6.3.6. Якщо протягом останніх трьох років рух коштів (списання або зарахування) на рахунку користувача не здійснювався, кошти можуть бути списані з рахунку користувача.

6.4. Порядок дій у разі порушення продавцем умови про асортимент (пересорт).

6.4.1. У разі передачі Товару у порушенні умови про асортимент не застосовуються правила ст. 672 ЦК України.

6.4.2. Якщо інше не передбачено цими Умовами, у разі виявлення в Замовленні Товару, що не відповідає замовленому асортименту (пересорту), Клієнт має право при передачі Замовлення відмовитися від цього Товару та вимагати заміни на Товар в асортименті, передбаченому Замовленням, або повернення не сплачених грошових коштів. Товар.

6.4.3. Товар, переданий Клієнту, порушуючи умови про асортимент, підлягає поверненню Продавцю. Якщо Клієнт приймає цей Товар, Продавець має право вимагати від Клієнта оплати цього Товару за ціною, встановленою Продавцем для даного Товару на Сайті на момент передачі Товару (у тому числі в судовому порядку). Якщо фактично передано Товар відсутній в асортименті Продавця, представленому на Сайті на момент передачі Товару, цей Товар оплачується за ціною, погодженою з Продавцем.

6.4.4. Заміна Товару, який не відповідає Замовленню за асортиментом, здійснюється шляхом оформлення нового Замовлення. У випадку якщо Товар, який не відповідає асортименту, був попередньо оплачений Клієнтом, його вартість повертається на банківську картку, з якої здійснювалася оплата або якщо передоплата була здійснена іншим способом, відображається на Користувальному рахунку, який вибирається як спосіб оплати нового Замовлення. Якщо Товар не був оплачений Клієнтом, він оплачується будь-яким доступним способом, обраним Клієнтом або Продавцем за погодженням з Клієнтом, при оформленні нового Замовлення. Якщо ціна Товару збільшилася, перед оформленням нового Замовлення необхідно зв'язатися зі Службою роботи з клієнтами за адресою shop@drom.com.ua. Неоформлення нового Замовлення протягом 10 днів з моменту ануляції початкового Замовлення є дією Клієнта, що свідчить про відмову Клієнта від наміру здійснити заміну.

6.4.5. У разі неможливості здійснити заміну Товару, Продавець повідомляє про це Клієнта через направлення повідомлення на електронну адресу, вказану Клієнтом при реєстрації, а кошти, фактично оплачені за непереданий Товар, повертаються у порядку, передбаченому п.6.4.6.

6.4.6. Кошти, оплачені Клієнтом за фактично непереданий Товар, повертаються на банківську картку, з якої здійснювалася оплата або, якщо передоплата була здійснена іншим способом, зараховуються на Користувальницький рахунок Клієнта та підлягають поверненню протягом 10 днів з моменту отримання письмової заяви Клієнта про повернення коштів . Повернення сплаченої за Товар суми здійснюється тим способом, яким було здійснено оплату.

6.5. Порядок дій у разі порушення Продавцем умови про кількість.

6.5.1. Якщо інше не встановлено цими Умовами, під час передачі Замовлення Клієнт зобов'язаний перевірити кількість Товарів у Замовленні. Якщо під час передачі Замовлення Клієнтом виявлено розбіжності за кількістю Товару в Замовленні, Клієнт зобов'язаний у присутності представника Продавця або перевізника скласти Акт про розбіжність за кількістю.

6.5.2. Якщо Продавець передав Клієнту меншу кількість Товару, ніж визначено Замовленням (недокладення), Клієнт при передачі Замовлення вправі прийняти Товар у частині, що відповідає Замовленню, та вимагати передати брак Товару, або, якщо відсутній Товар був оплачений, відмовитися від Замовлення у частині недостатнього Товару і вимагати повернення коштів за брак Товар.

6.5.3. У разі якщо відсутній Товар був попередньо оплачений Клієнтом, його вартість відображається на Користувальницькому рахунку, який вибирається як спосіб оплати нового Замовлення, або автоматично повертається на банківську картку, з якої було здійснено оплату.

6.5.4. Передача товару, що не вистачає, здійснюється за допомогою оформлення нового Замовлення, за умови – якщо інше не встановлено цими Умовами-надання Клієнтом Акта про розбіжність (Акту про незадовлення), складеного в порядку п.6.5.1. Якщо ціна Товару збільшилася, перед оформленням нового Замовлення необхідно зв'язатися зі Службою роботи з клієнтами за адресою shop@drom.com.ua. Якщо Товар не був раніше оплачений Клієнтом, або його вартість була повернена на банківську картку, він оплачується будь-яким доступним способом при оформленні нового Замовлення. Неоформлення нового Замовлення протягом 10 днів з моменту ануляції початкового Замовлення є дією Клієнта, що свідчить про відмову від наміру здійснити отримання Товару, що бракує.

6.5.5. У разі неможливості передати відсутній Товар, Продавець повідомляє про це Клієнта за допомогою направлення повідомлення на електронну адресу, вказану Клієнтом при реєстрації, а кошти, фактично оплачені за відсутній Товар, відображені на Користувальницькому рахунку Клієнта, підлягають поверненню протягом 10 днів з моменту отримання письмового заяви Клієнта про повернення коштів з власноручним підписом клієнта, а також Акта про розбіжність (Акту про незадовження) за кількістю, складеною у порядку п.6.5.1. Повернення сплаченої за Товар суми здійснюється у спосіб згідно з п.6.3.2. Умов продажу.

6.5.6. У разі порушення Клієнтом п.6.5.1 у частині складання Акту, Продавець має право відмовити Клієнту у задоволенні претензій щодо кількості переданого Товару.

6.6. Якщо при отриманні Замовлення через автоматизовані термінали видачі Замовлень Клієнту було передано Товар з порушенням умов договору щодо кількості, асортименту, комплектності, Клієнт має право не пізніше 20 днів після отримання Товару повідомити про це Продавця, оформивши заяву на повернення письмово з власноручним підписом. . Заява на повернення передається одночасно з Товаром, від якого Клієнт відмовляється (у разі наявності Товару).

7. Інтелектуальна власність

7.1. Вся текстова інформація та графічні зображення, що знаходяться на Сайті, є власністю Продавця та/або його контрагентів.

8. Гарантії та відповідальність

8.1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Клієнту внаслідок неналежного використання Товарів, замовлених на Сайті.

8.2. Продавець не несе відповідальності за зміст та функціонування Зовнішніх сайтів.

8.3. Продавець має право поступатися або будь-яким іншим способом передавати свої права та обов'язки, що випливають з його відносин з Клієнтом, третім особам.

8.4. Клієнт зобов'язується не використовувати замовлений Товар у підприємницьких цілях.

8.5. Продавець не несе відповідальності за збитки, які Клієнт може понести через те, що його логін і пароль стали відомі третій особі.

9. Конфіденційність та захист персональної інформації Детальна інформація про конфіденційність та захист персональної інформації представлена ​​тут

10. Інші умови 

10.1. До відносин між Клієнтом та Продавцем застосовується право законодавства України.

10.2. У разі виникнення запитань та претензій з боку Клієнта він має звернутися до Продавця за телефоном або за адресою shop@drom.com.ua. При цьому відповіді Продавця на звернення Клієнта визнаються надісланими у належній формі у разі їх надсилання на електронний

10.3. Визнання судом недійсності будь-якого положення цих Умов та правил не тягне за собою недійсність інших положень.

7 причин, чому робити покупки краще у нас