Гарантія

Обмін/повернення

Покупець має право на обмін/повернення НОВОГО товару протягом 14 днів з дня покупки (згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Для того, щоб скористатися правом на обмін/повернення, покупець повинен виконати такі вимоги:

  • Надати товар, який був куплений у нас та не перебував в експлуатації.
  • Збережено товарний вигляд, комплектація, а також всі ярлики та заводське маркування.
  • Відсутні механічні пошкодження та сліди використання.
  • Сбережена оригінальная упаковка товару.

Для того, щоб скористатися правом на ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ товару, зв'яжіться з нами і відправте товар відправнику за накладною (Відправник зазначений у ТТН, яку ви отримали від транспортної компанії разом з товаром). Відправлення товару на ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ оплачує Покупець.

Якщо товар зламався в процесі експлуатації, повернути товар неможливо (навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14 днів), тому що в цьому випадку діє ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів".

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (див. Постанову КМУ від 19 березня 1994 р. № 172).

Гарантійне обслуговування

Покупець має право звернутися за безкоштовним ремонтом, усуненням недоліків виробу, на який надається гарантія. На сторінці кожного товару зазначено, чи виробник дає гарантію, який термін її дії. Гарантійне обслуговування надається за умови дотримання правил експлуатації!

Алгоритм дій

  1. Якщо виникли проблеми з використанням товару, можна попередньо проконсультуватися з менеджерами в телефонному режимі – можливо, завдання можна вирішити самостійно.
  2. Якщо для усунення виявленого недоліку необхідний ремонт, слід приготувати:
    • Куплений товар. На товарі повинні бути відсутні механічні пошкодження та сліди неправильної експлуатації.
    • Гарантійний талон. Талон заповнюється виробником чи продавцем.
    • Подтверждення покупки.Чек чи інше документальне підтвердження факту покупки у магазині (номер замовлення, ПІБ покупця з датою покупки та інших.).
  3. Товар із супроводжуючою документацією слід надіслати Новою Поштою. Пересилання оплачує покупець.

Підстави для відмови у гарантійному обслуговуванні

Гарантійне обслуговування не надається у таких випадках:

  • Саморемонт.  Покупець намагався самостійно усунути недоліки, відремонтувати виріб, втрутившись у його конструкцію.
  • Порушення інструкцій. Виріб використовувався неправильно з ігноруванням положень інструкції або іншої супровідної документації.
  • Відсутність маркування. Немає маркування, пломби, наклейки, стікери, передбачені виробником.
  • Відсутність серійного номера. Серійний номер знищено (стертий, зафарбований).
  • Навмисне псування. Поломка викликана навмисними чи необережними діями покупця, інших осіб.
  • Сторонні предмети. Всередину виробу потрапили сторонні речовини, предмети, рідини.
  • Аксесуари. Виріб використовувався разом із витратними матеріалами або аксесуарами, не передбаченими виробником.

Нормативно-правова база

Гарантійне обслуговування виконується на підставі гарантійних умов виробника, а також нормативно-правових актів: Закону України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 та Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів" від 11 квітня 2002 року №506.

Гарантія діє у межах митної території України.

Рекомендації

  • Ознайомтеся із характеристиками. Перед покупкою вивчіть інформацію про вибраний товар, про гарантійний термін та умови надання гарантії.
  • Вивчіть інструкцію. Перед початком експлуатації вивчіть інструкцію або інший документ, у якому викладено правила та рекомендації від виробника.
  • Купуйте товар тільки за призначенням. Використання виробу не за призначенням може призвести до поломки.

7 причин, чому робити покупки краще у нас